Vanavond staan The Maccabees in Paradiso Amsterdam om hun positief ontvangen derde album “Given to the Wild” ten gehore te brengen. Vanmorgen waren de heren te gast bij Giel alwaar ze hun komst naar Lowlands als “zeer waarschijnlijk” omschreven. Na Kees van Hondt is dit de tweede zelfbevestiging!
In 2008 stonden The Maccabees ook al op Lowlands.