DGTL maakt dit jaar voor de tweede keer een uitstapje naar Barcelona.
Ok, dank. Wat zijn jullie zelf van plan?
Daar hoor ik niet bij. Vond haar dit jaar in de Lotto Arena in Antwerpen ech...
ik beaam
Haha hier hetzelfde, bij het inpakken van de spullen je poncho zien liggen e...
Nee dat helaas niet, ik word gewoon altijd enthousiast door Sparks