Zaterdag 30 mei reist de Pleinvrees familie af naar de monumentale NDSM werf aan de oevers van het IJ!
Wow dat zou echt absurd zijn. Ik had het voor DTRH met 40K nog best een oke ...
liever die 21 graden dan de 35 van graspop 😅
Wat is de capaciteit van DTRH ook alweer? 50k?
Kmi geeft zelfs maar 21 graden. Hopelijk komt daar snel een graad of 4 bij.
Ik vind het fijn om te lezen dat jullie mening over het algemeen positief is ...