Instead of ADE & NYE they present a full-blown Reaktor weekender. Two warehouse nights ram-packed with today's techno titans & tastemakers.
Ok, dank. Wat zijn jullie zelf van plan?
Daar hoor ik niet bij. Vond haar dit jaar in de Lotto Arena in Antwerpen ech...
ik beaam
Haha hier hetzelfde, bij het inpakken van de spullen je poncho zien liggen e...
Nee dat helaas niet, ik word gewoon altijd enthousiast door Sparks