M83 was eergisteren in de uitzending bij Jimmy Fallon met een live-uitvoering van “Midnight City”. Een beetje vreemd, maar wel heel lekker!
(let vooral ook op de saxofoonsolo)
Ik heb niet megaveel met Into My Arms. Ik ga dan voor de geweldige uitvoering...
Onze eerste Pinkpop (3 dagen, verblijf op camping de Watertoren) na een 8-tal...
Hopium
Was er vanaf vandaag geen presale voor Editors in Antwerpen?