GRAPJE! Veel plezier @ Werchter!
Pulleke meenemen.
Afgelopen week wat snippets gezien van de shows van Gorillaz; wat een belache...
Perfecter kan niet. Niet te warm, niet koud en zo goed als droog. Sowieso bet...
Zou perfect zijn. Hopelijk maandag droog inpakken.
Perfect festivalweer! A Forest in de regen zou nog speciaal kunnen worden!
Geestelijk vader van de Festileaks-familie.